torsdag 1 maj 2014

1 maj planer!

God dag på er~! 

Eftersom jag vakande vid 8 så har jag redan hunnit med en del, så som att packa alla nödvändiga saker jag ska ha med idag, tagit lite vårbilder, ätit frukost, duschat och nu ska jag klä på mig! Det är inte långt kvar nu, endast några få timmar återstår innan jag är i en av Sveriges tre största städer! Aja nu måste jag fortsätta att göra mig färdig! Vad ska ni hitta på denna 1 maj?

Några av bilderna jag tog innan + bilder från igår

Det var btw upp för detta "berget", backen, åsen vad ni nu vill kalla det som vi gick igår, som ni nog ser på bilden så är den tagen en bit ifrån!
Juste jag stod på scen där nere igår också! Det gick väldigt bra och jag var skit nervös, där var ju ändå runt 5000 pers, men jag överlevde!

Jag vet inte hur bra uppdaterat det kommer bli idag men jag försöker mitt bäst! 

Ha en underbar dag!


2 kommentarer:

  1. Tja! :)
    Har läst din blogg ett tag nu och tkr den är riktigt bra!
    fina bilder ifrån igår :)

    SvaraRadera