onsdag 14 maj 2014

Lazy

Hej och god eftermiddag~

Jag hade tänkt att posta ett inlägg precis när jag kom hem men jag somnade i soffan och sedan var jag tvungen att duscha, så jag postar ett inlägg nu istället!

Som jag nog berättat förut så har vår skola en vårstaffet i slutet av varje läsår där bara högstadie elever deltar, det var i alla fall idag och det var super kul haha! Jag skulle springa 500 meter i skogen och lämna pinnen till en tjej i min klass, innan jag kom fram till målet så mötes jag av en kille (också från min klass) som sprang brevid mig och skrek "det är bra christina! Komigen nu sista biten klarar du, du är grym!" Det fick en verkligen att spurta sista biten och jag är väldigt tacksam för att han gjorde så, det var jätte peppande :)

Vi kom i alla fall på 6te plats av 10 st så det var ju relativt bra, det bästa var ju att vi alla hade kul och att vårt samarbete funkade kanon bra! 


Nu ska jag plugga lite och äta vindruvor för att senare kunna ta det lungt! 
Nam nam 

Jag lovar lite bättre och mer kreativa bilder till nästa inlägg ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar