tisdag 6 maj 2014

Kläderna jag köpte igår

Som jag lovade innan hör kommer bilderna på kläderna som jag köpte igår, inte så många endast två plagg men fullt tillräckligt för att jag ska ha några tröjor utan långa armar att välja emellan i sommar :)

Denna topp är ifrån Cubus och jag personligen tycker den är en väldigt bra topp och väldigt fin som är lätt att styla men även fin utan accosearer! 

Nästa plagg är en Jeans jacka.
Även denna är ifrån Cubus och är tänkt att jag ska ha till min skolavslutningsklänning men jag tror att jag kommer ha användning för det även innan det!

Sen köpte jag även en ear cuff, skalet jag visade för någon dag sedan, två kropps produkter från The body shop och en bikini men var allt detta befinner sig just nu har jag noll koll på så jag tar och letar upp de och så får ni bilder imorgon!

God natt allihopa sov så gott! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar