måndag 19 maj 2014

Misslisibell

Hej

Som jag nämnde tidigare idag så kommer här ett inlägg om en tjej som inspirerar mig väldigt mycket!

Denna tjej är Lisa Jonsson eller Misslisibell. För några dagar sedan länkade jag ett inlägg av henne angående mobbing som jag tyckte var väldigt bra! Hon är 13 bast och är känd på Youtube och har en känd blogg under namnet misslisibell. Jag vet inte riktigt var jag ska börja för att ni ska förstå! Hon är grymt duktig på det hon gör och jag tucker uppriktigt att det är omoget av folk att säga att hon är för ung för att sminka sig, om hon vill sminka sig så låt henne, fattar inte varför det stör er helt ärligt!

Lisa är en tjej som jag ser upp till mest på grund av att hon kör sitt race och även om hon får negativa kommentarer så fortsätter hon med det hon tycker är kul, hon är stark och har en stark vilja vilket jg beundrar! Hon sprider en sådan positiv glädje och trotts att hon är så ung så har hon hunnit med väldigt mycket!

Hon har fått en hel del skit där folk skrivit att hon härmade Nellie Berntsson med sin gamla header och att hon härmade Claras (maybemakeup901 @Youtube) videos, och jag gillar Clara väldigt mycket men jag tycker inte att Lisa härmade hennes video eftersom härma är när man tar efter och förlöjligar något som någon annan gjort vilket Lisa inte alls har gjort! Det är precis som hon säger att man får insiration från varandra och jg vet inte hur många videos jag har sätt som är filmade på samma sätt men då skulle ju alla härma varandra.. Nej alla får inspiration från varandra! Jag gillar både Clara och Lisa och tycker deras videos äger!

Jag ser i alla fall upp till Lisa väldigt mycket eftersom hon gör något hon tycker om och skiter i andra! U rock Lisa! Fortsätt med det du gör om du nu mot förmodan läser detta!

Checka Lisas blogg som ni ser ovan! 
Misslisibell.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar