lördag 24 maj 2014

24 maj

God morgon~

Somnade klockan 2 i natt pga att där är dansgala en bit bort och musiken är ju inte precis den tystaste, och utan öppet fönster skulle jag kvävts på mitt rum pga att där är 30 grader inne. Dansgalan varar bara i två dagar och det är faktiskt lite roligt att se alla människor som genar och vallfärdar över vår gata för att ta sig dit! ;)

Jag Enja, Hannah och Nina satt och "campade" ,som många som gick förbi oss fint uttryckte det, och pratade om typ allt möjligt! Vi är ju för unga för att gå på Dansgalan och för det andra så skulle jag faktiskt inte vilja gå dit! 
Men något vi inte är för unga för så är det att umgås och det gör vi gärna! :)

Nu ska jag ringa Enja för vi ska troligen gå ner i byn och köpa morsdags present, det är ju morsdag imorgon :)

Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar