tisdag 13 maj 2014

Tack,tack,tack!!

Jag ursäktar för dålig uppdatering men dagen har varit fullspäckad, hann knappt hem och duscha innan jag skulle på möte och sedan stack jag hem åt och sen skickade jag fakturor.. Händelserikt liv!

imorgon är det skola som vanligt men en sak är annorlunda! Imorgon är det den stora vårstaffeten som innebär att varje klass ska få en stafett pinne runt 6 banor på 3 km per bana, vilket innebär att man får springa 500 m ungefär. Enligt mig är det väldigt roligt så vi får väl se om jag tycker att det är lika kul imorgon ;)

Ni får ha en fortsatt trevlig kväll så ska jag nog gå och bädda ner mig i sängen! God natt och tack för att ni fortsätter läsa min blogg trotts den dåliga uppdateringen och detta kan jag nog inte tacka er nog för men tack, tack, tack, tack för att ni kommenterar! Ni anar inte vilken lycka ni sprider och hur glad jag blir! Massa kramar till er! <33333

You always make me smile <33

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar