fredag 23 maj 2014

Summer!!

28 grader i solen Phuuu känner riktigt mycket för att bara lägga mig i poolen men den är dessvärre inte fylld ännu :/

Idag under spanskan lämnade vi in våra böcker, det börjar verkligen kännas som att sommarlovet och för min del grundskoleutgången är nära när läraren ber en sudda ut allt som skrivits i böckerna och lämna in dom!

Vi skrev även tal till vår klass som vi läste upp och alla minnena kom tillbaka och man kände sig riktigt glad! Sedan fick vi även tillbaka ett papper vi fyllt i om oss själva ifrån 7an, jag ville tydligen bli lärare då xD kan ju säga att det inte riktigt gäller längre ;)

En av våra lärare från mellanstadiet hade även kommit och lämnat kuvert med saker ifrån 4-6an, herregud, jag minns inte ens vad jag skrivit eller när jag skrivit det! 

Snart är det sommarlov och för mig är det bara 8 vanliga skoldagar kvar! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar