lördag 17 maj 2014

Några grejer från min bucket list

Hej!

Idag tänkte jag visa er några få grejer ifrån min bucket list!

Det är en hel del resor, vilket jag själv är väldigt förvånad över eftersom jag är både rädd för att flyga och för att åka båt!, men även någon annan kul grej ;)

* Åka till Tokyo!
Detta har jag velat göra väldigt länge nu! Sedan vi läste om Asien i 6an till och med och ja.. Det är ju ett antal år sedan nu ;)
* Åka till Gran canaria
För er som inte vet så älskar jag sol och bad, jag älskar även Spanien och läser spanska i skolan (lite kul fakta, eller inte) men jag har alltid velat besöka just gran canaria dels för att det faktiskt är en del av Spanien och dels för att min mormors bror bor där, den lyckosten :)
*Snorkla
Eftersom jag älskar att bada och levde min första sommar typ mer under vattnet än över så skulle jag verkligen vilja utforska hur fiskarna har det där nere i det blå, och vad passar då inte mig bättre än lite snorkling?
* Åka till Kroatien
Denna punkten är jag ganska så säker på att jag kan bocka av redan nästa sommar. Men min familj har väldigt länge pratat om att åka till Kroatien, ända sedan 2008 och det är ju ett tag faktiskt ;)

Hoppas ni fått lite inspiration till era egna bucket lists! Har ni någon? I såfall får ni jätte gärna dela med er av den i kommentarerna :)

Ha en fortsatt trevlig kväll ;)

Bilderna är ifrån we heart it utom bilden ifrån koratien som går att hitta på Google!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar