onsdag 7 maj 2014

Humöret är som en karusell

Hej~

Ni får ursäkta att jag varit grymt dålig på att uppdatera bloggen idag, detta beror mest på att jag mått dåligt, alltså inte att jag varit sjuk utan mått dåligt psykiskt! Detta är något jag sällan skriver ut i bloggen dels pågrund av att det händer ganska sällan och för att jag inte vill sprida dysterhet med min blogg.

Jag har varit påväg att börja gråta hela dagen helt utan andledning och jag börjar undra vad som hänt så jag tog en paus från några på kik och detta gjorde jag absolut inte för att vara elak utan för att jag behövde det.

Nu är jag i alla fall glad igen, mycket tack vare Amanda, Yonna, Jennifer och Nina, dom är bäst!  

Idag har jag i alla fall gjort nationella prov i matte och om jag ska vara helt ärlig så gick det inte så bra, jag fattade inte frågorna och allt blev bara klyddigt, mest pga att jag hade en dålig dag antagligen! Men imorgon tar vi nya tag och visar nya miner! 

Jag tror att dom flesta märkte att jag mådde dåligt eftersom jag oftast går runt och ler.. Det var i alla fall många som frågade om det hänt något.

Mitt glada jag bjuder er på en bild som jag tog påväg hem idag :)
Jag hoppas att ni har haft en grym dag och imorgon har jag sovmorgon yey *överlycklig!* ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar