måndag 26 maj 2014

EU-val

Igår var det EU-val, vilket nog varit svårt att missa. Jag måste säga att jag är både  är väldigt missnöjd med resultatet och även väldigt rädd. I många länder runt om i Europa har Nazistiska partier vunnit vilket jag tycker är hemskt, vi ska väl inte behöva ha en repris på andra världskriget ? Har folk inte lärt sig?

För att göra saken klar så har jag INGET emot socialdemokraterna eller miljöpartiet  eller något annat parti utom Sverige demokraterna! Jag tycker dom är rasistiska av sig och jag blir irriterad när folk säger att dom inte är det för vad är inte rasistiskt med  att säga att folk som "inte kommer här ifrån" inte ska få vara här. Vi äger inte Sverige bara för att vi bor här. vi bor alla på denna jord så alla har rätt att bo där dom vill! Och är man från ett land med krig så är det en självklarhet att man ska få komma hit! 

Har ingen koll på vad Sverige demokraterna tycker i andra frågor men ogillar starkt vad dom säger i invandringspolitiken!

Eftersom denna blogg inte ska innehålla någon politik så väljer jag att säga att detta är min åsikt om EU-valet! Det skrämmer mig!

Tänkte göra något kallat veckans we♡It så det kommer upp ett kollage senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar