tisdag 27 maj 2014

God natt! ♡

God natt finisar~

Nu hade jag tänkt släcka ljuset, stänga ögonlocken och fladdra iväg in i drömmarnas värld medans regnet fortsätter att smattra mot rutan under det molniga himlavalvet.

Så poetiskt det där lät, men det är så jag känner mig just nu! Har varit väldigt kreativ hela dagen. Först skolan och sedan hem och slänga in sakerna innanför dörren och bege sig till det sista mötet, det känns väldigt konstigt att säga att detta är vårt sista riktigt möte men det är tyvärr sant! På söndag ska den stora överlämningen äga rum med tårta och allt! Eftermötet skyndade jag mig hem och målade min tavla till bilden, vi gör ett examens arbete, vilket är en bok som innehåller tre tekniker vilket i mitt fall är skrapteknik, akrylmålning och fotografering. Detta jobbade jag med ända fram till middagen, efter det hjälpte jag mamma med disken och sedan fortsatte jag på det kreativa spåret och målade klart resten.
Och såklart har jag tänkt bjuda er på en bild på hur tavlan blev tillslut!
Måste faktiskt säga att jag blev riktigt nöjd, även om mina fingrar fick lite fina nyansen av grönt,blått,svart och gult på sig ;)

Med detta inlägget vill jag önska er en god natt och jag hoppas verkligen att ni sover gott! Vi hörs imorgon! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar