fredag 2 maj 2014

Klagoinlägg

Saknar gårdagen såååå myckeeeeeet ;__; vill tillbaka till alla underbara människor och gaaaaaah saknar allt med det! Älskar denna fandom, alla är sånna mysisar, YOHIO,fansen,Fredrik,marcus, Mattias, Dennis och ja alla som har med denna fandom att göra <3333


Denna dagen har jag tillbringat genom att gömma mig på mitt rum, min lilla syster har nämnligen haft kalas och alla barn var på mig och skulle fråga en massa och typ rida på min rygg o sånt och eftersom jag har väldigt ont i både rygg och fötter idag så var det inte riktigt läge för det, så jag har låst in mig där och hoppades på att inte någon skulle störa c;

Det positiva med att syrran har kompisar på besök är att där finns en massa mat och glass och dylikt, mums ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar