måndag 19 maj 2014

Top in making

Hej på er!~

Idag är det måndag och dagen började med träning inför ett prov i Svenska språkets historia. Sedan var det syslöjd och jag försökte sy på min topp men det gick ingen vidare ;)
Fint tyg i alla fall!

Sen var det matte och no dax och efter det lunch där jag Mathilda, Hannah och Nina hade "snapchat krig" som helt enkelt gick ut på att ta så fula bilder på varandra som möjligt haha ^^

Nu ska jag plugga och sedan ge mig ut och träna lite (: var ett tag sedan nu!

I kväll kommer ett inlägg om en bloggare/Youtuber som jag ser upp till väldigt mycket trotts att hon är några år yngre än mig, den största anledningen till att jag ser upp till just henne är att hon kör sitt race och gör det som hon tycker om och skiter i att folk skickar hat på henne! Jag beundrar det väldigt mycket, det är starkt av henne!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar