söndag 11 maj 2014

Writing some music

Hej och god dag på er!

Just nu sitter jag och skriver musik, denna låten har sin dead-line tills imorgon  och jag får lite halvt panik! Hur ska jag kunna producera bra musik under press?! Men det kommer säkert gå bra, har sisådär 11 timmar på mig ;)

Angående ESC igår så blev jag så himla glad och stolt över att Österrike vann! Jag blev stolt eftersom Europa har godtagit något nytt! Det var stort att Ryssland gav bidraget 5 poäng, för vissa kanske det bara är fem poäng men för många ryssar är det 5 poäng av hopp! Jag tycker förövrigt att låten var jätte bra och hans röst gjorde den magisk! Sverige kom topp tre (tredje plats) och det var underbart kul! Efter de som hände igår så var det många som skrev på twitter att "revolutionen har startat" och ja, vår revulotion mot dom gamla normerna har banne mig startat och det gör mig så glad, Europa har visat världen vart skåpet ska stå! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar