lördag 3 maj 2014

God morgon!

God morgon på er~

Jag somnade sent igår också trotts att jag var jätte trött och egentligen bara ville sova hela dagen. Jag måste verkligen komma in i dom vanliga rutinerna för på Tisdag börjar skolan för mig och jag kan inte precis ligga och sova hela måndagen heller. 

Idag står inget speciellt på schemat, ska kolla gårdagens avsnitt av let's dance, göra färdigt i mitt rum, vilket innebär mejla massa bilder!, och kolla på alla inför  Eurovision avsnitten, för på tisdag är det dax. 

Är ett inlägg om mitt rum något ni vill ha? Asså bilder på hur det ser ut och så? En room tour variant.

Nu är det i vilket fall som helst dax för mig att äta frukost, kan ju inte ligga och lata mig hela dagen ;)

Några fler bilder från majbålet och i torsdags (har inga dax färska bilder)

1 kommentar: