tisdag 20 maj 2014

Mellis

Hej svejs~
Har precis haft möte och ska nu käka mellis och sedan dra ut och träna lite! 

Bjuder er på några mumsiga mellis bilder och även tips på vad ni kan äta/dricka! :)
Detta är en bärmix som jag bara gjort genom att köra i mikron och sedan i mixer! Mycket god att ha i yoghurt,äta till flingor eller bara äta som det är och även mycket enkel att göra!
Vanlig macka som min pappa gjort med tomat,smör och skinka på, har även hällt på lite grillkrydda som grädde på moset! 
Macka med Philadelphia ost och rökt skinka (tror jag)

Som dricka till detta har jag multi med massa is i, super gott och skönt att dricka en varm dag!

Hoppas ni fått lite tips på vad ni kan äta som mellis! Nu ska jag äta klart och ge mig ut och träna!

Hörs!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar