fredag 2 maj 2014

YOHIO konserten

Okej nu tänkte jag berätta lite om gårdagen, jag varnar er för ett ganska gå långt inlägg!

Jag vaknade och gjorde mig i ordning och allt sånt, klockan ett satt vi oss i bilen för att köra till Center syd i lödde där vi skulle möta upp Amalia och Sofie och Amalias mamma som skulle köra oss. 

Klockan två så satt vi i bilen påväg till Göteborg och i bilen hände väl inte så mycket, vi pratade och skrattade jätte mycket och YOHIO skivan spelades om och om igen.

Klockan fyra var vi framme i Göteborg och sprang till Liseberg för att börja köa. När vi kom blev vi lite förvånade för vi trodde att där skulle vara fler än ca 80 st så dax men vi hade fel. Jennifer (dajojjo.blogg.se) kom och skrev nummer på våra händer och sedan var det bara att stå där och vänta. Jag tänkte säga något till henne men visste inte vad och tänkte att hon hade en del händer kvar att skriva på så det var bättre att säga det sen, men sen så såg jag inte henne mer :<

Något av de jag såg fram emot med konserten, förutom att få träffa YOHIO och dom då, så var det att få träffa Yonna (nattstad.se/yonnaclowniac) och Jennifer och jag träffade ju Jennifer i typ en sekund, men när vi stod där i kön så vinkade jag till Yonna och då kom hon bort till mig, det var jätte jätte kul att äntligen få träffa henne och jag hoppas verkligen att jag får göra det igen!

Sen var det insläpp och vi gick lugnt in som vi blivit beordrade att göra, för att ingen skulle skada sig. Vi fick plats näst längst fram, dom bara fyllde på raderna så när det var vår tur pekade en vakt att vi skulle stå där så ja, vi ställde oss där helt enkelt! Det var en ganska bra plats och jag såg relativt bra! Konserten var helt grym och dom var så duktiga, så ni som ska till Stockholm idag har något att se riktigt mycket fram emot!

Efter konserten var det signering och kön var så sjukt lång, men det gick bra, vi kom ju fram tillslut i alla fall. Jag har nog Aldrig haft så ont i mina fötter förut, jag stog upp i 7 timmar i sträck totalt!

Sen kom vi äntligen fram till honom och ä jag fick mina saker signerade, pratade lite med honom och tog kort med honom :D

Sen gick vi ut för klockan var typ 23.00 och vi hade typ två timmar hem!

När vi kom utanför Liseberg så stog bussen där så vi typ sprang dit och utanför bussen stog Fredrik, Marcus och den nya trummisen i desaiha (tror jag att det var, han var trummis i alla fall) så jag fik kram av Fredrik och stod och pratade med dom alla jätte länge.

Sen var det dax att åka hem och jag kommer inte ihåg så mycket av resan för jag typ somnade hehe och satt och pratade med Amalia.

Klockan tre var vi i alla fall hemma efter en helt underbar dag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar