söndag 11 maj 2014

Summer plans

God kväll och god natt på er! 

Nu är jag äntligen klar med låten, om jag ska vara ärlig blev den inte så himla bra men vi får hoppas att min musiklärare gillar den, annars blir det illa, musik är något jag vill vara bra på men att skriva låtar är ju inte direkt min starka sida! 

Förövrigt så räknade jag precis ut att det är ca 20 skoldagar tills jag går ut grundskolan, det är helt sjukt, tiden går så fort! Det är klart att det är lite tråkigt att få lämna alla som jag faktiskt trivs med nu men det är med mycket glädje också för jag vill börja på gymnasiet! Jag och min klass har en underbar helg framför oss nästa helg, vi ska bo i en stuga tillsammans, vi får väl se hur det artar sig!

Har ni några planer inför dom sista veckorna? Eller några sommarplaner ?  :)

I sommar ska jag till stugan på Öland, och då antagligen gå på Viktoria dagen s jag gjort de senaste åren. Sommaren börjar i vilket fall med att jag åker och besöker min kusin och vi firar midsommar tillsammans med varandra och min och hennes familj, sedan kommer dom även ner hit till Skåne och vi ska bland annat ge oss ut på en rejäl shopping tur och också åka till Göteborg och Liseberg :) ännu har jag inte planerat så mycket inför sommaren utan det är bara detta, men ju närmre sommaren vi kommer desto fler grejer ploppar upp! Jag hoppas väl att det kommer någon signering eller konsert som jag kan gå på haha :)

 

God natt ~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar