onsdag 30 april 2014

Valborg stundar

Hej på er! Strax åker jag till Göteborg men först lite valborgsfirande! I min ort,by, liten håla eller whatever så är Valborgs traditionen att man vandrar den sjukt långa grusvägen ner till en dal och kollar på bålet med familj och vänner, låter tråkigt va? Asså jag kan medge att det är ganska mysigt, men skulle det inte ha varit för att jag ska stå på scen där nere så skulle jag nog inte kommit dit!

Dom nervösa nerverna har ännu inte börjat komma men vi får väl se, de kanske kommer efterhand?!

Aja nu ska jag ladda mobilen och sedan blir det power walk uppför "berget" som i själva verket är en blandning mellan ett berg och en backe ;) if you have seen it, then you will understand!

Någon av er som ska fira Valborg på ett kul sätt?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar