tisdag 29 april 2014

Another surprise

Hej och godnatt

Ber om ursäkt för min grymt dåliga uppdatering på bloggen idag, men det har hänt en hel del just idag, på endast 12 timmar så har det hunnit hända något fantastiskt och innan jag berättar vad så ska jag börja med att säga att den lilla överraskningen som jag skulle avslöja igår valde jag att låta hänga i luften ett tag, inget är spikat och klart ännu så därför valde jag att inte avslöja den! Men nu till de som detta inlägget skulle handla om, om ni är YOHIO fans så visste ni redan detta men för er andra som inte är lika insatta så ska han ha en turné nu med stopp i två städer, Stockholm och Göteborg. Från början skulle jag inte gå eftersom vi hade planerat att åka till Tyskland den dagen men jag fick en biljett av en kompis och då avbokade mamma och pappa resan så att jag kan åka till Göteborg och se honom :) dom hade i vilket fall tänkt avboka resan eftersom min syster är sjuk (40 graders feber är aldrig kul!).

Nu hade jag tänkt sova och jag kommer säkert att somna med ett leende på läpparna! Tack så jätte mycket Amalia, du är bäst! 💕


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar