fredag 25 april 2014

Simon & Sophie + Chain mail = Boktips

Igår så tipsade jag ju om både musik och en anime serie så vad passar då inte bättre om jag också passar på att tipsa om böcker?

Det är i vilket fall det jag tänker göra och boktips nummer ett är
Simon & Sophie

Denna boken är väldigt välskriven och målande vilket jag uppskattar när böcker är. Storyn är dessutom väldigt bra och spännande. Boken handlar om Sophie som är skolans populära tjej som jämt har killar efter sig, en kille som hon direkt ogillar är Simon som hon anser är väldigt töntig. Men på påsklovet händer något som gör att deras vägar möts, och uppstår det kärlek eller leder det till att situationen mellan dom förvärras?

Bok nummer två är
Chain mail skicka vidare

Har inget annat att säga om denna boken än WOW! Så himla fantastiskt spännande story och asså ni borde verkligen verkligen läsa denna! Man kan inte riktigt förklara storyn för då avslöjar man för mycket! Läs läs läs! Detta är en bok man aldrig vill lägga ifrån sig, verkligen en underbar bok!


Dessa var mina favorit böcker så jag hoppas att ni har sett någon som ni blev lite intresserade av i alla fall :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar