söndag 6 april 2014

YOHIO center syd 5/4-2014

Okej nu ska jag ta tag och skriva detta inlägget!

Igår var alltså jag på Center syd i Löddeköpinge för att kolla på när YOHIO uppträdde och sedan ställde jag mig i signerings kön. Jag var där med Sofie och vi kom dit ca en timme innan och då var där redan en massa folk fast vi fick ändå ganska bra platser, det stod fyra personer framför oss och sedan var scenen.

Han sjöng tre låtar ( don't let go, rocket och To the end) och även om syret höll på att ta slut där nere i publiken så var det riktigt roligt och vi sjöng med i låtarna.

Efter uppträdandet ställde vi oss i signerings kö och eftersom vi redan köpt saker och det hade många andra också då gick det ganska snabbt! Jag kom fram där till signerings bordet och jag har aldrig skakat så mycket förut, det var helt sjukt. Ett rent under att han änns kunde ta teckningen jag gav honom haha xD när jag gett honom den så sa han "vad fin,tack " och log, sen sträckte han fram tröjan jag fått signerad och jag tog emot den och sa tack och sen skulle vi gå ner för trappan och då höll Sofie på att ramla haha fast sån tur var så klarade vi oss utan de kaoset! Vi stod kvar vid stängslet en stund och sedan kom Sofie på att hon glömt få sin bok signerad så hon gick upp igen och fick den signerad. Sen fortsatte vi stå där tills allt var slut! Vi hoppades på att få kram men det blev inte så, det gör inget jag hade en helt underbar dag ändå och YOHIO gjorde mig så glad med sitt leende och när han sa hej :D

Det känns så konstigt att jag inte vet när jag får träffa honom igen! Jag hade önskat att varje vecka hade sätt ut som denna, att se YOHIO två gånger per vecka är helt otroligt och jag är sjukt glad att jag bor så pass nära allt ändå :)

Här delar jag med mig av lite bilder från igår :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar