tisdag 22 april 2014

Summer holiday... SOON

God kväll~!

Klockan närmar sig halv nio här och jag har precis slått mig ner i soffan efter första skoldagen efter påsklovet. Detta påsklovet var för övrigt mitt sista i grundskolan och efter sommaren går jag vidare till gymnasiet, jag måste medge att det känns väldigt roligt samtidigt som jag inte kan undgå att känna lite sorg över att jag antagligen inte kommer träffa vissa av dom i klassen igen, men nu får vi istället njuta av den en och halva månaden vi har kvar tillsammans right?
Vi kommer göra en massa kul tillsammans nu, tillexempel Laserdome och bo i stuga tillsammans! 

Dagen har i alla fall varit ganska okej, jag har varit väldigt trött och haft lite svårt att koncentrera mig men nu får jag ta tag i skolan dessa sista ca 51 dagar som det är kvar ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar