onsdag 16 april 2014

Laserdome

Jag trodde detta inlägget redan var publicerat men tyvärr så var det något som tydligen gick snätt med det så nu får ni hela gårdagens inlägg fast idag istället.. Poff.

Hej!

Jag har precis kommit hem och lagt mig på soffan efter en hel dag i stan med Enja, Hannah och Nina. Jag träffade upp Hannah och Enja vid strax innan ett och vi tog bussen och träffade upp Nina utanför Entré. Sedan gick vi gemensamt bort till laserdome. 
Vi hade bokat ett spel på 40 minuter och jag har aldrig varit så trött i hela mitt liv haha, men kul är det och för alla er som aldrig spelat laserdome så är det något jag starkt rekomenderar, trotts att jag är mörkrädd och det är ju ganska mörkt där inne så var det inget som ens bekymrade mig! Vi hade väldigt roligt i allafall. Efter ett sådant extremt "träningspass" som det ändå är ,om man springer lika mycket som vi gjorde, så  behöver man något i magen samt något att dricka efteråt och vad passar då inte bättre än att gå på Espresso house? Så det gjorde vi och åt vars en muffin eller tårtbit och drack något gott.

När det väl kom till att vi skulle ta oss hem, ja det var då allt kaos utbröt! Ninas buss, eller det som vi trodde var Ninas buss, hade redan kommit så hon sprang och hoppade på den men upptäckte sedan att det var fel buss men hon kom rätt ändå! Sen var min, Enjas och Hannahs buss en kvart sen och en minut innan den skulle komma enligt ändrad tid så kom en av oss på, och det var faktiskt inte jag denna gången, att hon behövde gå på toa så vi sprang över till Burger king och medans hon var på Toa så beställde jag och Enja pommes pch såg hur vår buss sakta rullade iväg. Fast sen dröjde det typ tio minuter innan nästa buss kom så det var lugnt! Nu är jag i alla fall hemma efter en sjukt rolig dag, och laserdome är något jag rekomenderar er alla att prova!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar