lördag 2 maj 2015

This is where i belong

Detta är mina tankar!
Jag kollade tillbaka på mina inlägg för ett år sedan, alla om samma saker, YOHIO hit YOHIO dit, lösögonfransar, söta Japan inspirerade kläder osv jag trodde att det var jag, jag trodde att jag visade världen vem jag var, men samtidigt så ändrade jag mina personliga åsikter så att de skulle passa in i vad han tyckte men sanningen var att det var hans tankar inte mina. Det var fandomens tankar inte mina. Jag trodde att jag hittat mig själv men så var inte fallet. Jag lyssnade noga på allt jag själv sagt och erkände för mig själv att detta inte var jag, jag skulle sluta ändra mig för någon fandom och artist. Jag var inte intresserad av samma saker som resten i fandomen och det behövde jag få erkänna för mig själv. Det var inte jag, jag är inte speciellt intresserad av japan. Jag har inget emot honom, varken gillar eller ogillar. Jag kan säga att jag exprimenterade för att hitta mig själv, jag ångrar det verkligen inte! Men den tiden är förbi nu och jag är redo att gå vidare. Man måste prova olika saker för att hitta sig själv och även  gå igenom olika faser i livet för att hitta sig själv! Jag kan säga att jag har hittat mig själv nu, jag är den jag är och det känns fantastiskt! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar