lördag 23 maj 2015

Resemålsdrömmar

Jag är en person som älskar att resa, det är något som jag skulle vilja göra mer men det är tyvärr lite svårt då jag fortfarande är i skolan och inte kan åka iväg hur jag vill.

Jag har många olika resemålsdrömmar och det tänkte jag dela med mig av till er en lördagmorgon som denna.

Först ut, Änglarnas stad, Los Angeles.



  Varför jag vill åka just hit är för att jag älskar staden, vill se dess sevärdheter och eftersom jag vill jobba som skådespelerska så är detta staden där jag vill bo och arbeta och då är det inte så konstigt att jag vill besöka staden !

 
 
Näst ut, The Big apple, New York.
 


 
 
 
Detta är också en stad som ligger mig varmt om hjärtat och jag tycker den är mycket spännande med många fina sevärdheter :)
 
Detta är två av de städer jag gärna besökt, de står högt upp på min bucketlist och jag ska försöka avverka båda två innan jag fyller 30, speciellt LA! 
 
 
 
 
 


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar