måndag 11 maj 2015

11 maj

Nämen hallå minns ni mig? Flickan med det blonda håret som försöker lära sig att dricka kaffe och pratar för mycket om PLL och allt som har med det att göra?

Jag är på sådant konstigt humör idag, jag är glad i hela kroppen men eftersom att jag har feber och därför är lite nere pga det så känns det som om kroppen väger dubbelt så mycket som den tidigare har gjort. Jag var i alla fall i skolan idag, inte smart alls! Men men, hade NP so you gotta do what you gotta do..

Jag nämnde ju tidigare att jag försöker börja dricka kaffe, detta är främst för att det 
1 Luktar väldigt gott 
2 Vuxenpoäng
3 Ser enormt Fancy och gott ut när andra dricker det

Sen kan ju lite extra energi i vardagen inte skada, fast jag är flr tillfället redan lagom spidad så jag tror att mamma börjar bli lite trött på mig. Men så går det om man går upp 5.30 på morgonen och sedan inte får sova när man är trött pga då är man fortfarande i skolan, taggar sommarlovet något kolossalt! 

God natt ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar