söndag 24 maj 2015

Flygresa: Att ha med i necessären

Hej!
Jag började för ett tag sedan en serie som jag valde att kalla ' Flygresa' men det är mest för att detta är mina förberedelser inför flygresan i sommar. I förra inlägget så delade jag med mig av min spellista inför flygresan och nu tänkte jag dela med mig av vad jag kommer ha med mig i min necessär.

SPF
Jag la inte in en bild på detta för jag utgår ifrån att alla vet vad SPF är. Men jag använder SPF frekvent hela tiden, mest för att jag lätt blir bränd i solen. Så SPF ligger alltid i min väska utifall att :)

Läppbalsam


Jag älskar att ha lite lättglansiga och återfuktade läppar och at this moment så är mitt favorit läppbalsam ett ifrån Mary kay, try it out!








Maskara
Har ingen favorit för nuläget men maskara kan alltid vara bra att ha med sig om man vill vara lite extra fin utan att behöva sminka sig vidare mycket :)


Detta är mina tre must-haves i min necessär när jag åker utomlands. Jag hoppas att ni tyckte att detta var kul och att ni fick lite tips på vad ni kan ha med er utomlands.

Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar