måndag 25 maj 2015

Migrän och feber

Godmorgon!

Det finns inget mysigare än att somna när det är ljust och vakna när det är ljust! Man får en sådan sommarkänsla som är riktigt svår att beskriva! Jag personligen älskar sommaren. Ingen skola, kunna vara fri att göra det som du vill. Jag gillar skolan, det gör jag men just nu är jag väldigt skoltrött och skulle helst av allt bara stanna hemma. Hemma är just vad jag är idag, jag är åter igen sjuk och ligger däckad i sängen. Har ännu en gång hög feber, ont i halsen och som om det inte vore nog så har jag även migrän. 

Aja, se saker ifrån den ljusa sidan ska man alltid göra ;) lite senare kommer ett inlägg där jag pratar om resan, är det något som ni skulle tycka var intressant?
Nu ska jag ta en alvedon och sedan får vi se vad som händer.
Bild ifrån Resan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar