torsdag 28 maj 2015

" Jag hatar Justin bieber"

Nu kommer jag säkert få hat på grund av detta men jag bryr mig inte. För att förklara NEJ jag hatar INTE honom! Så nu var det sagt så alla ni som trodde att jag faktiskt skulle hata på honom, ni kan pusta ut ;)

Jag fick en impuls och kände att detta vill jag dela med världen så that's what im gonna do! 

Jag och en av mina tjejkompisar satt i skolan cafeteria och snackade här om dagen och på något sätt så kom vi in på Justin Bieber. Jag personligen har aldrig varit en ' Belieber ' men han har några bra låtar ja och att han är snygg och talangfull kan väl ingen säga emot? Jag har helt enkelt aldrig riktigt fastnat för honom men samtidigt så har jag aldrig hatat honom heller. Vi började i alla fall snacka om haters och hur onödigt det är att hata på en människa, jag menar det kan inte vara så himla lätt att vara känd som alla verkar tro. Visst Justin har gjort en del dumma grejer men han är inte den enda, han har säkert sina anledningar och när allt kommer till kritan så är han bara en människa. Nu menar jag inte att försvara honom men tänk er själv in i hans situation. Jag kan inte ogilla någon som jag inte känner, därför kan jag inte ogilla honom. Och om man nu ogillar någon så mycket, varför då lägga tid och energi på den? Jag har aldrig förstått mig på det? Ingen blir väl gladare eller mår bättre för att du slänger in en elak kommentar någonstans. Allt detta kommer nog förbli frågetecken för mig, men snälla ni va snälla emot varandra och sprid kärlek det kommer man längst på ;) 


Detta är mina tankar en torsdag som denna, hoppas ni tyckte om det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar