fredag 22 maj 2015

Musiktips

Nu är det vår på riktigt, i alla fall här nere i Skåne. Enligt mig så finns det inget som tar fram vårkänslor lika mycket som att lyssna på musik, så därför tänkte jag dela med mig av några av mina favoritlåtar denna våren. En del är lite äldre låtar och en del är nyare men alla är underbart bra!


Först ut, Katy Perry. Gud vad jag älskar denna kvinnan och den här låten är inget undantag. Väldigt dansvänlig och glad melodi.













 Worth it by Fifth Harmony. Behöver jag förklara mig? Underbar låt














Erned it by the weeknd. Jag gillar beatet i denna låten, really good song!













Har älskat Rihanna jätte länge och denna låten är inget undantag. Precis som i Erned it så älskar jag beatet.













Ingen låtlista är compleate utan Lucy Hale. Underbar sångerska, underbara låtar vad mer kan man fråga efter? Ni ska bara veta hur svårt jag har haft att välja vilken av hennes låtar som skulle får vara med på listan ;)










Jag hoppas att ni har fått lite tips på låtar som enligt mig drar fram äkta vårkänslor ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar