fredag 22 maj 2015

Springtag

Eftersom våren börjar gå mot sitt slut och övergå till min favorit årstid, sommaren, så tänkte  jag göra " Springtime tag". Jag har sett denna tag cirkulera ett tag så nu tänkte jag ta tillfället i akt och göra den ;)

#1 Dina 3 must-have skönhetsprodukter tills i vår?
Räknas SPF som skönhetsprodukt? Är jag tråkig om jag säger SPF? Jag använder det hela tiden, speciellt nu på våren och sommaren när skolen är så strak. En annan skönhets must-have för mig är läppbalsam, jag har väldigt torra läppar ibland och då är det bra med ett läppbalsam som funkar ;) En annan skönhetsprodukt som kanske är lite roligare än de som jag redan nämnt är min bronzer, jag älskar den, älskar att känna mig lite tan haha när jag inte är det i mig själv ;) Min bronzer är ifrån benefit och det är deras hola bronzer, den passar bra till undertonen i min hud och enligt mig så är den helt klart värt priset,

#2 Favorit parfym/Bodymist?
The bodyshops Strawberry bodymist luktar väldigt gott :)

#3 Någon vårtrend som du ser fram emot i år?
Jag har inte så bra koll är det gäller trender, men rompers har jag sett är ganska inne i år och det är någonting som jag tycker är sjukt snyggt!

#4 Favorit outfit/plagg?
Jag måste nog säga min romper från HollisterXLucyHale, den är sjukt snygg och lätt att styla med tex smycken eller en handväska.

#5 Vilka är de ultimata vårskorna för dig?
Jag tycker Flats är sjukt snyggt och sjuk behagligt att gå i, åker aldrig någonstans utan att ha med mig ett par snygga flats haha ;)

#6 Visa dina snyggaste solglasögon
Jag ska vara ärlig med er och säga att jag har en del solglasögon så det är väldigt svårt att välja, men jag kör ändå på ett par Classic i pilotmodell som jag köpt i Danmark.

#7 Är du en vårstädare?
Nej, jag städar ungefär lika mycket året runt. Brukar dock grundligt städa av mitt rum på våren, gå igenom var enda låda och sortera.

#8 Äter du mjukglass? I så fall vilket strössel har du på?
Jag är inte speciellt glad i mjukglass, tycker det är ganska gått i början men tröttnar på smaken väldigt fort så därför äter jag sällan det.

#9 Vad ska du göra på påsklovet?
Det har redan varit påsklov och under påsklovet umgicks jag med kompisar och med min släkt, väldigt mysigt och man får passa på att umgås med folk i ens närhet när man har tid!

#10 Vad är det bästa med våren?
Att vintern är slut, att det börja bli varmt och att det snart är sommar ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar