tisdag 11 november 2014

PLL TAG

Kollade igenom de bilderna jag gillat på instagram och hittade denna, en pll tag. Ni vet väl alla hur besatt jag är av serien, så därför tänkte jag "Varför inte göra en tag?" Sagt och snart även gjort ;) här kommer den.

1. En av mina favoritscener är säsong 4 finalen där ezra offrar sitt liv för dom, annars gillar jag alla deras scener väldigt mycket. Speciellt den i början av 3.1 där hon vaknar i hans lägenhet!

2. Min favorit säsong är nog 2an eller 5an ^^

3. Mina favorit karaktärer är Aria och Ezra ;)

4. Ja gillar som sagt Aria väldigt mycket, men även Emily.

5. Jag gillar dom flesta av personerna som är med i serien, dom verkar snälla och jordnära och gulliga!

6. Ezzzzzrrrrriiiiaaaa for life! Nej men seriöst, ezria! Hoppas att alla spoilers om att dom gifter sig är sant!

7. Rosewood tror jag, Ravenswood verkar läskigt :3

8. Ehm, nej Gud vad svår fråga! Jag sak vara lame och säga båda !

9. Mr Fitz tror jag, han är snygg, men jag gillar mrs Montgommery också.

10. Mona

11. Jag hade gått till polisen, så nje skulle väl inte sprungit iväg SJÄLV, tänk att vara själv och vara jagad av mördare, nej tack!

12. Jag tror att red coat/A är Alison

13. Jag gillar allas mammor i serien, har svårt för Alisons mamma dock för hon är skum eller var skum! Men annars gillar jag dom alla!

14. Näst senaste, med thanksgiveing. 

15. I don't care, gillar Hanna som hon är! Asså personlighet.

16. Den nya Mona är ju sjukt cool om jag ska säga så, men samma där, jag gillar hennes personlighet.

17. Paily, gillar inte Alison just nu. Det kanske ändras vem vet.

18. YES!! Bara ja! Dom är gjorda för varandra och jag får typ fjärilar i magen när jag ser dom!

19. Jag gillar både keegan och Ian fast på olika sätt! Så jag är tråkig igen och väljer båda (:

30. Om ni kollar på PLL så får ni jätte gärna kommentera och svara på denna tag, det skulle vara jättekul att se!


Puss och kram~









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar