onsdag 12 november 2014

Jag har förändrats

Jag sitter här på bussen och tänker tillbaka på just den här dagen för exakt ett år sedan. Just då satt jag i klassrummet och längtade till gymnasiet. Jag ville bara att tiden skulle flyga fram så jag kunde springa ut genom dom där stora glasdörrarna och aldrig mer komma tillbaka dit. Jag kan säga att jag har ändrat mig, tiden just då kunde ha gått lite långsammare. Allt har förändrats sen den tiden!

Just då var jag den blyge i klassen, eller en av dom. Den som alla hade förutfattade meningar om. Jag har förändrats väldigt mycket sedan dess och jag är inte samma person som jag var när jag slutade, dom som gick i min klass känner mig inte längre. Visst vi säger hej till varandra när vi träffas och dom vet hur jag ser ut, men de som dom visste om mig stämmer inte lägre. Jag är en som en ny person, visst jag har inte förändrats så mycket, dom flesta känner igen mina intressen och så men jag har fortfarande förändrats mycket!

Jag är mer självsäker och detta är som ett oskrivet blad i mitt liv :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar