söndag 16 november 2014

Christmas tag

Ni vet hur mycket jag älskar julen, det är ju ganska svårt att missa faktiskt, så jag tänkte göra en Christmas tag. Jag kommer att göra en ny precis innan jul men jag tänkte att detta kan vara en va uppladdning inför julmånaden ;)

1. Favorit Julfilm?
A christmas Carol är bra.
2. Favorit Julfärg?
Röd är väl en sådan typisk julfärg? Annars vitt.
3. Är du uppklädd eller har du myskläder på Julafton?
Jag är finklädd på julen :)
4. Om du skulle köpa en julklapp till dig själv, vad skulle du köpa?
Har inte börjat tänka på julklappar ännu, kanske borde göra det! Är alltid ute i sista sekund med att handla till folk.
5. öppnar ni julklapparna på morgonen eller kvällen?
I min familj har det alltid varit så att vi får vars en på morgonen, som en start på dagen. Sen öppnar vi resten efter Kalle anka :)
6. Har ni byggt pepparkakshus?
Inte ännu, eftersom det fortfarande bara är mitten utav november.
7. Vad ska du göra på jullovet?
Tilda kommer hit på lovet och sen ska jag fira jul med henne, vi ska förmodligen på mellandagsrean och sen ska jag fira nyår med mormor och morfar :)
8. Favorit jul dotf?
Doften av nejlikor.
9. Favorit jul nagellack?
Har absolut inget speciellt "julnagellack" men röda naglar är väl ganska juligt.
10. Favorit jul smink produkt+parfym?
Röda läppar är fint, så ett rött läppstift men annars har jag inget.
11.Vad måste finnas på julbordet?
Revbenspjäll! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar