onsdag 12 november 2014

Överraskningen

Jag såg nu att detta inlägget aldrig publicerats så nu får ni det istället, bättre sent än aldrig eller hur? 

Spanskan är slut och som jag lovade er som kommer ni få reda på överraskningen nu, jag har egentligen två överraskningar men den ena håller jag lite på, kanske handlar om en julklapp/ give away vem vet ;)
Men i alla fall den första överraskningen är jag jag kommer lägga ut en cover under december månad, jag har jobbat med den från och till i ungefär någon månad nu och snart ska jag lägga ut den. Detta är ett stort steg för mig eftersom jag är livrädd för att sjunga "in public". Folk har dock försökt övertyga mig. Jag hoppas ni ser fram emot detta och datum återkommer jag med! 

Massa kramar till er 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar