måndag 10 november 2014

Musiktips

Hej, idag är det måndag och jag vet att många inte är så pepp på det. Därför tänkte jag dela med mig av några musiktips att förgylla en grå höstmåndag som denna med!
En väldigt trallvänlig låt som vem som helst kan svänga på höfterna till, den är hård men ändå mjuk på något sätt och den har verkligen fångat mina öron!
Jag vet inte om så många av er känner till honom, för att vara ärlig så gjorde inte jag det heller för någon månad sedan men min kusin tipsade mig om honom och jag måste verkligen säga, han är grym! Detta är en av mina favorit låtar av honom.
Inget av mina musiktips inlägg är väl kompletta utan YOHIO? Detta var faktiskt en av de första låtarna jag hörde av honom och det är en av mina nuvarande favoriter!

Här har ni några tips och jag hoppas att jag har hjälpt er att hitta någon ny bra låt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar