söndag 16 november 2014

JUST DO IT!

Hittade denna bilden på we heart it och den fick mig att tänka. När jag började blogga i 6an, alltså i slutet av 2011, så var jag livrädd för att börja blogga. Jag var livrädd för att öppna mig och för att få hat. Jag var livrädd för att någon som jag absolut inte skulle läsa mina inre tankar skulle hitta bloggen. Nu bryr jag mig inte längre.
Blogga är något jag tycker är kul och något som jag vill hålla på mig så därför tog jag tag i mig själv och ignorerade vad folk ska om det i skolan.

Om man verkligen vill något så ska man bara göra det och bara skita i vad folk säger. Detta citat ifrån pll (förvånande att det är därifrån eller hur?) beskriver det bra. "If you want something it's worth fighting no matter the odds"

Gör vad ni vill och skit i vad alla andra säger ! 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar