söndag 31 augusti 2014

Lund Comedy Festival

Hola peopöl!

Igår var jag på Lund comedy festival, woop woop!

Jag var där för att se Clara Henry, och I just want to be cool, och what to say, dom är skojjsiga!

Och eftersom detta ändå är en blogg om mitt mer eller mindre fabulösa liv så tänkte jag nu berätta vad som hände denna underbart fina dag, i den underbart fina staden Lund!

När jag och Nina kom till stadshallen så betalade vi för humorband och biljetter till båda intervjuerna, humor banden var förövrigt mycket rosa och fina och matchade inte alls min klädsel (inlandsproblem assow) OBS är högst oseriöst om det där med kläderna!

Först var det då Claras intervju och på det följde det autografskrivning utanför, asså herregud vilken kö! Jag fick i alla falla autograf och ta bild och en kram *feel cewl* 
(Och ignorera alla min konstiga miner på alla bilder! I don't even know what im doing)

Sen var det I just want to be cool's tur, och vi fick en fin förhandsvisning av trailern till deras nya serie "Hur man får sin mamma att gråta" 
Därpå var det också autografskrivning, och vi hamnade typ sist i kön, men det gjorde inget för Simon visade sig och vi fick ta bild med honom, woop woop!
Sen fick vi då träffa IJWTBC och fick ta bilder och fick autografer!
Och ännu en gång så får ni ignorera mitt face xD


Så detta var dagen, underbart rolig! Och tack till alla som gjorde den till det! Och jag har aldrig skakat så mycket haha!

Nu ska jag återgå till att sjuka mig i sängen och ja, det är väl det som händer idag!

Adiös!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar