söndag 24 augusti 2014

24 augusti

Hej på er!
Känns som en evighets sedan jag tryckte upp blogg appen och skrev ett inlägg.

Jag har som nog ni vet börjat gymnasiet och det är faktiskt ganska kul, hela sista lektionen i fredags slutade med att jag och Evve satt och skrattade när vi försökte fixa med datorerna som vi för övrigt fick då.

Imorgon ska jag ha japanska klockan 8 på morgonen... Jo men tack, detta betyder att jag måste åka hemifrån klockan 7 för att ens hinna :((( det är inte ens på min skola iheller utan jag ska till en annan skola som jag inte hittar till :3

Jaja allt det där löser sig imorgon förhoppningsvis!

Nu hade jag tänkt lägga huvudet på kudden och flyga iväg till drömmarnas land innan mitt alarm börjar föra oväsen vid sisådär 5:30 på morgonen! 

Natti!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar