tisdag 12 augusti 2014

En dag på emporia

Det känns verkligen som om det var en hel evighet sedan jag skrev här, faktum är att det bara är någon dag sedan! 

Eftersom denna blogg ändå handlar om mitt liv, eftersom att jag lever ett så spännande liv ;), så tänkte jag berätta att jag tillbringat dagen med Ellen och Hannah på Emporia, shoppat lite, kollat utsikten och utforskat tunnelbanorna lite!
Till vad jag köpte då. Eftersom skolan börjar om exakt en vecka så köpte jag en väska, har ingen bild på den just nu så den får ni se imorgon, sen var jag bara tvungen att springa in på hollister och se om dom fått in Lucy hale's kollektion, och gissa vad, det hade dom!

Jag köpte Rompern, och så snart jag får pengar ska jag fixa mer ur hennes kollektion!
Rompern kostade 480:- , för dyrt för vissa kanske men jag älskar den och den är verkligen värd priset! Den är så skön och stylish och jag älskar den redan! 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar