torsdag 7 augusti 2014

10 saker som jag ALDRIG nämnt i bloggen

Eftersom jag för närvarande inte har något speciellt kul att berätta om så tänkte jag först göra "50 saker du inte visste om mig" men eftersom jag tycker det är så tråkigt, och så svårt att komma på 50 saker som absolut ingen vet, så tänkte jag istället lista upp 10 saker jag aldrig nämt i bloggen!

1. När jag var yngre så var jag en pojk-flicka! Jag vägrade att ha klänning och kjol på mig, och ville oftast köpa grejer på "kill avdelningen". Det har ändrat sig lite med åldern kan man säga haha :)

2. Den 19 oktober så har jag gillat YOHIO i 2 år, whhhhaaaaat.

3. Jag har en crush på Ian harding! Började gråta när han inte var med i både  detta och förra avsnittet av pll, sen såg jag Sneak peak foton på nästa avsnitt och där verkar Aria sur på honom så mitt liv gick lite under där x)
Men han är sååå snygg!
PS shippar Ezria såååå mycket!!

4. Jag älskar att skriva, allt ifrån berättelser till låt texter osv!

5. Jag hatar när folk bestämmer över mig! Det är nästan så att jag känner mig tvingad att göra tvärt emot bara för att. Även när det är sånna där dagar som "kanelbullens dag" och sådant, så vägrar jag att äta kanelbullar (dels för att det är äckligt och dels för att alla andra gör det) och så äter jag en kanelbulle typ en vecka senare bara för att, haha!

6. Jag är absolut ingen badkruka! Jag kan bada i 15 gradigt vatten utan att det är något problem, jag upplever inte det som kallt!

7. Jag har enormt svårt att frysa, jag fryser inte! Visst jag har frusit några gånger men det är alltid några timmar efter att alla andra börjat frysa, jag är väldigt varmblodig (?) alltså!

8. Både min mammas syster, jag pch min farbrors fru heter Christina i förstanamn! Dock med lite olika stavningar!

9. Jag har både dansat, gått på gymnastik och ridit ganska långe när jag var liten, men nu är jag livrädd för hästar!

10. Jag har lättare att komma överens med killar än med tjejer!


Så där var tio saker om mig som jag aldrig förr nämnt i bloggen, så jag hoppas ni tyckte det var intressant eller något!

Hörs






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar