torsdag 7 augusti 2014

Pretty little liars TAG

Nu har jag sett alla säsonger ca 4 gånger, älskar serien! Och eftersom jag inte har något speciellt för mig just nu och kände för att skriva ett inlägg så tänkte jag gör en pretty little liars tag som jag hittade :)

Favorit karaktär och varför? Ehm, just nu så är det Spencer eller Aria! Spencer är grymt smart och det gillar jag, aria verkar väldigt positiv och jag älskar hennes stil, hon har varit en favorit hela tiden utan att jag riktigt vet varför!

Vilka karaktärer gillar du minst och varför?
Jag ogillar arias pappa, Mona, Jenna, Sydney, Melissa, Zack och en massa mer som troligen har med A att göra!  Arias pappa är ju för att han, ja han är som han är, han hade en affär med sin elev men det är inte okej att Aria har en affär med sin lärare utan då ska hon straffas till 1000! Gillar honom dock mer nu efter att han tröstat arias mamma! Mona är ju för att hon är A och samtidigt lossas vara deras vän!
Jenna för att hon är så sneaky och riktigt obehaglig, misstänker henne starkt för att vara med i A team! Detsamma med Sydney och Melissa! Jag ogillar Zack efter vad han gjorde mot arias mamma i det förra avsnittet!


Din A-teori?
Jag tror att det var bethany som kastade den stenen i Alisons huvud och att Miss D skyddade henne av rädsla och även av kärlek! Jag tror även att det var miss D som puttade Tobys mamma ut från radley och att Bethany utpressade henne och därför tog miss D men henne till en massa ställen! Bethany blev arg på miss D och ville såra henne och istället för att döda Miss D så slog hon Alison med stenen, påväg där ifrån sprang hon in i den riktiga A som trodde att hon var Alison (CeCe och Bethany var tvillingar) A dödar Bethany. Jag tror att A är Melissa eller Sydney! 

Favorit par?
Ezria ♡♡♡

Vilken av dom 4 tjejernas stil gillar du bäst?
Jag älskar många av Arias outfits! Men även en del av Hannas !

Vem av tjejerna är roligast?
Jag tycker att dom allihopa är roliga på sitt eget sätt!

Gillar eller ogillar du Alison och varför?
Både och! Hon förstör mycket, men förstår också att hon är rädd och håller med henne och att dom bör hålla ihop, för om dom alla lämnar Alison så kommer A att vinna!

Favorit scen i serien?
När Aria ska bjuda ut ezra till konstmuseeumet och går in i hans klassrum utan att märka att han har lektion!

Jaria/Ezria?
Ezria!! Alla dagar i veckan!


Spoby/spalex?
Spoby!

Paily/ Emison?
Ehm svårt men ehh... Emison, dom är fina tillsammans!

Travis&Hanna/ Haleb?
Haleb!

Hetast i serien? 
Ezra!! ♡.♡ som jag skrev ett inlägg så har jag en crush på Ian harding så det är kanske därför ;)

Vad vill du ska hända i nästa avsnitt?
Aria förlåter Ezra och dom blir tillsammans igen :D det skulle varit det bästa som kunde hända! 

Vad hade du gjort om A var efter dig?
Ringt polisen direkt!


Så där har ni mina tankar! Har ni också gjort tagen på er blogg så länka i så fall inlägget i kommentarerna så kollar jag in det :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar