onsdag 20 augusti 2014

Pretty little liars - 05x11

Jag hade tänk recensera avsnitt 11 i säsong 5 av pretty little liars eftersom det är det nyaste avsnittet och jag ville dela med mig av mina tankar och åsikter till er.

Detta tänker jag bara är en rolig grej och tänker därför fortsätta med det efter varje avsnitt.

Var ska jag börja? Vilket gripande avsnitt, en hemlighet som slipper ut och får en att förstå så mycket, och löjtnant Tanner som ligger hack i häl den som dom tror är mördaren, tricket är att jag inte tror att hon pratade om mordfallet med Bethany Young när hon pratade med Mr.Montgommery utan fallet med Shana, vill verkligen inte att Aria ska straffas för det, det är inget hon förtjänar!
Alison har jag helt ändrat synen på, hon är lömsk och hal som en ål, kanske är det hon som är A? Och allt detta bara är en av hennes alla lekar? Varför gav A henne tillstånd att plötslig lämna rosewood, lämnade hon någonsin rosewood? Så många frågor som flyger runt i huvudet efter detta avsnittet. Inga nya ezria moments men Ezra är där och han hjälper dom med sambandet mellan Alison och Cyrus. Melissas hemlis har verkligen fått mig att ändra syn på henne, jag har aldrig gillat Melissa men nu så tycker jag faktiskt om henne, synd bara att hon lämnat rosewood.

Hoppas jag gav er något och att ni vill se avsnittet eller ni kanske vill dela med er av era tankar om avsnittet? I så fall skulle jag uppskatta att få veta vad ni tyckte.

Puss och kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar