lördag 9 augusti 2014

Whating 3 of my dreams: work

Förra veckan, tror jag att det var om jag inte minns fel, så gjorde jag ett inlägg där jag delade med mig av 3 drömmar som jag har! Nu tänkte jag dela med mig av ytterligare tre drömmar som denna gången handlar om arbete!

1. Jag vill jobba med musik!
Jag har så länge som jag kan minnas älskat musik, inte bara att lyssna på utan att göra egen musik genom att slå på glas, bilda små melodier på piano eller gitarr och skriva text till det! När jag och min kusin var yngre så hade vi ett band tillsammans där vi gjorde egna låtar, spelade in osv. Jag tror till och med att en del av dom ligger på youtube :3 jag har ganska nyligen hittat inspelningar som jag själv gjort! Där jag gjort covers på låtar som jag älskade haha!

2. Jag vill bli skådespelerska
Japp, när folk frågade mig som liten vad jag ville jobba med så fick dom alltid det som svar! Hör och häpna så har min kusin spelat en bra roll i detta också! Hon är riktigt duktig på att spela olika roller så från det att hon var ca 4 så har vi gjort teatrar tillsammans, allt från Emil och Pippi till egen skrivna! En del mer lyckade än andra! Om det var någon som skulle bli ledsen i teatern så spelade jag alltid den rollen eftersom att jag kan gråta på kommando haha, vilket jag utnyttjade en hel del när jag var liten ;)

3. Jag vill skådespela mot eller sjunga duett med Lucy hale!
Behöver jag ens förklara detta? Hon är så talangfull som både skådespelerska och sångerska! Det skulle vara en så stor ära att sjunga eller skådespela mot någon som är så duktig!


Så nu har ni fått reda på ytterligare litte saker om mig! Hoppas ni tyckte att det var intressant  så hörs vi senare ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar