måndag 18 augusti 2014

Hejdå lovet!

Då var sommarlovets sista dag förbi, för att vara helt ärlig vet jag inte riktigt vadjag  tycker om det. En helt ny skola, ny miljö och nya kompisar verkar kul, men jag är en person som inte är så himla glad i förändring. För att vara helt ärlig så trivs jag bra med att kunna gå runt i min pyjamas hela dagarna, utan att ha några planer eller tider att passa. 

Under alla mina 10 skolår har jag gått på en och samma skola, denna skola hade ca 2000 elever totalt, alla visste vem alla var och alla hittade överallt och mådde man dåligt så var det alltid gångavstånd hem, skulle man ha idrotts lektion i andra sidan av byn så tog det ca 3 minuter att ta sig dit med cykel, väldigt enkelt!
Jag skulle ljugit om jag sagt att jag inte har trivts där, för jag har faktiskt gjort det, trivts alltså.

Nu är det dax för nya äventyr, mot gymnasiet, och jag hoppas att ni vill följa med mig dit!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar