måndag 1 september 2014

1 September


Hej och hallå! Det är den första september, bara jag som har svårt att ta in det? Det känns som om jag just stod och skrev ett inlägg om att det var nyårsafton. 

Det är alltså september, officiellt höst! Jag har alltid varit anti hösten, har alltid tyckt att den har varit grå och tråkig men på senaste tiden har jag ändrat åsikt! Hösten är väldigt mysig med alla färger på löven, vinden som tar tag i de löv som fallit ner på asfalten och få dom att bilda en virvel. Det är Halloween på hösten också, och jag älskar halloween haha, pumpa, spöklika utklädnader och annat sådant. Sen kan man ju sitta inne och dricka te och kolla på serier hela hösten utan att någon direkt bryr sig!

Jag hoppas att ni har en underbar dag idag, och att ni är lika taggade på september som jag är! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar