fredag 19 september 2014

Pizza party!

God kväll och god natt allihopa!

Så kul att ha kommit igång och blogga på en dagligbas igen, imorgon blir det dock få inlägg eftersom jag har saker att göra hela tiden men något litet ska jag väl knapa ihopa :)

Efter skolan skulle en stor del av klassen äta pizza så några gick och beställde dom, en del försvann på sitt håll och jag och några andra gick till en lekplats i närheten av skolan, för ni vet "man är ju barn tills man är 18". Så där hängde vi på småbarnen och klättrade lite och sådant skoj.

Sen fixade vi drick och hämtade pizzorna och började vår vandring mot Stadsparken där vi sedan satt och åt pizzan och hade det trevligt!
Det var min dag i det stora hela, nu kallar sängen på mig, så god natt allihopa, vi hörs imorgon ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar