söndag 26 april 2015

Vänskap

Många verkade uppskatta inlägget som jag skrev igår om kärlek och därför tänkte jag fortsätta på det spåret fast idag tänkte jag istället skriva om vänskap.

Jag personligen tycker att vänskap är ganska svårt, i alla fall när det innefattar tjejer. Missförstå mig rätt, av egna erfarenheter så kan jag säga att i 9 fall av 10 är tjejer med dömande än killar. I alla fall så är det tjejer som oftast snackar skit och kör fult spel. Killar är mer rakt på sak och ärligt med vad dom tycker, vilket jag uppskattar. Detta gäller såklart inte alla.

Jag har just nu underbara kompisar som jag står väldigt nära, jag kan berätta vad som helst för dom utan att vara rädd för att bli dömd. Dom finns där för mig och det har dom gjort väldigt tydligt!

Innan jag började gymnasiet så hade jag en kompis skara som jag var väldigt nära men med El squad ( mina nuvarande närmaste) så känns det annorlunda, jag kan på något sätt vara mig själv och det känns som om jag är nära dom på ett annat sätt än vad jag var med mina gamla kompisar. Jag vet inte om ni förstår hur jag menar och jag själv vet inte vart jag ville komma med detta riktigt. Min poäng är i alla fall Umgås med dom som gör dig lycklig och behandla andra väl så blir du väl behandlad tillbaka.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar