lördag 11 april 2015

Solig lördag

Godmorgon, Idag är det lördag och riktigt sommarväder ute! Klockan har inte ens passerat halv ett och det är redan 18 grader.. Helt insane men skönt :)

Kollade även på Ezria klipp imorse, gosh vad jag saknar dom, dom är helt perfekta för varandra och jag håller alla tummar jag har och några till för att dom ska hitta tillbaka till varandra!
Jag har inga större planer för idag, bara ta det lugnt så jag slipper att gå in i väggen igen som jag gjorde i höstas. Om det hade varit något som ni vill att jag ska berätta om so let me know :) Jag har märkt att jag inte riktigt kan slappna av, jag fokuserar enbart på alla dom grejer som måste vara klara nästa vecka och veckan efter det och det är allt som snurrar runt i huvudet just nu, får se om jag hittar ett sätt att slappna av, yoga kanske? Hur gör ni för att slappna av?

Nu ska jag ta och klä på mig lite kläder och bege mig ut i det fina vädret!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar